Rozdział 3 - SKŁADNIKI INTEROPERACYJNOŚCI - Dyrektywa 2008/57/WE w sprawie interoperacyjności systemu kolei we Wspólnocie (przekształcenie)
Dz.U.UE.L.2008.191.1
Akt utracił mocROZDZIAŁ III
SKŁADNIKI INTEROPERACYJNOŚCI
SKŁADNIKI INTEROPERACYJNOŚCI
Wprowadzanie do obrotu składników interoperacyjności
Powyższe przepisy nie stanowią przeszkody we wprowadzeniu tych składników na rynek dla innych zastosowań.
Zgodność lub przydatność do stosowania
Niezgodność specyfikacji europejskich z zasadniczymi wymaganiami
Jeżeli państwo członkowskie lub Komisja uzna, że specyfikacje europejskie, stosowane pośrednio lub bezpośrednio do celów niniejszej dyrektywy, nie spełniają zasadniczych wymagań, informowany jest komitet, o którym mowa w art. 29, a Komisja przyjmuje najbardziej stosowne środki, tzn.:
Procedura dotycząca deklaracji WE o zgodności lub przydatności do stosowania
Niezgodność składników interoperacyjności z zasadniczymi wymaganiami
© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.