Decyzja 221/15/COL zmieniająca decyzję Urzędu Nadzoru EFTA nr 83/15/COL dotyczącą spójności niektórych parametrów docelowych zawartych w planach krajowych lub planach dotyczących funkcjonalnych bloków przestrzeni powietrznej przedłożonych na podstawie rozporządzenia (WE) nr 549/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z ustalonymi na drugi okres odniesienia ogólnounijnymi parametrami docelowymi skuteczności działania

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2016.230.56

Akt indywidualny
Wersja od: 25 sierpnia 2016 r.

DECYZJA URZĘDU NADZORU EFTA NR 221/15/COL
z dnia 3 czerwca 2015 r.
zmieniająca decyzję Urzędu Nadzoru EFTA nr 83/15/COL dotyczącą spójności niektórych parametrów docelowych zawartych w planach krajowych lub planach dotyczących funkcjonalnych bloków przestrzeni powietrznej przedłożonych na podstawie rozporządzenia (WE) nr 549/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z ustalonymi na drugi okres odniesienia ogólnounijnymi parametrami docelowymi skuteczności działania [2016/1420]

URZĄD NADZORU EFTA,

uwzględniając akt wspomniany w pkt 66t załącznika XIII do Porozumienia EOG (rozporządzenie (WE) nr 549/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 10 marca 2004 r. ustanawiające ramy tworzenia Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej (Rozporządzenie ramowe) 1 ) dostosowany do Porozumienia EOG protokołem 1 do tego porozumienia, a w szczególności art. 11 ust. 3 lit. c) tego aktu,

a także mając na uwadze, co następuje:

w załączniku do decyzji Urzędu Nadzoru EFTA nr 83/15/COL z dnia 18 marca 2015 r. w tabeli przedstawiającej dane z zakresu kluczowego obszaru skuteczności działania dotyczącego bezpieczeństwa odkryto błędne dane dotyczące Królestwa Norwegii, które należy poprawić,

PRZYJMUJE NINIEJSZĄ DECYZJĘ:

Artykuł  1

Część załącznika do decyzji kolegium nr 83/15/CO dotycząca kluczowego obszaru skuteczności działania dotyczącego bezpieczeństwa otrzymuje brzmienie:

"KLUCZOWY OBSZAR SKUTECZNOŚCI DZIAŁANIA DOTYCZĄCY BEZPIECZEŃSTWA

Efektywność zarządzania bezpieczeństwem (ang. Effectiveness of Safety Management, EOSM) oraz zastosowanie klasyfikacji dotkliwości w oparciu o metodologię narzędzia analizy ryzyka (ang. Risk Analysis Tool, RAT)

Państwo EFTA

FAB

EOSM

RAT na ziemi (w %)

RAT ogółem (w %)

Na poziomie państwa

Na poziomie instytucji zapewniającej służby żeglugi powietrznej

2017

2019

2017

2019

SC

Inne MO

SMI

RI

ATMS

SMI

RI

ATMS

SMI

RI

ATMS

SMI

RI

ATMS

Norwegia

NEFAB

C

C

D

95

95

85

100

100

100

90

90

85

100

100

100"

[Finlandia]

[Łotwa]

[Estonia]

Artykuł  2

Niniejsza decyzja jest skierowana do Królestwa Norwegii.

Sporządzono w Brukseli dnia 3 czerwca 2015 r.

W imieniu Urzędu Nadzoru EFTA

Oda Helen SLETNES

Helga JÓNSDÓTTIR

Przewodniczący

Członek Kolegium

1 Dz.U. L 96 z 31.3.2004, s. 1.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.