Zatwierdzenie rocznego planu działania Komisji Rozwoju i Promocji Zawodu KRDP.

Akty korporacyjne

Podat.2011.2.8

Akt nieoceniany
Wersja od: 8 lutego 2011 r.

UCHWAŁA Nr 2/2011
KRAJOWEJ RADY DORADCÓW PODATKOWYCH
z dnia 8 lutego 2011 r.
w sprawie zatwierdzenia rocznego planu działania Komisji Rozwoju i Promocji Zawodu KRDP

Na podstawie § 28 ust. 4 Regulaminu działania Krajowej Rady Doradców Podatkowych oraz Prezydium Krajowej Rady Doradców Podatkowych, stanowiącego załącznik do uchwały nr 534/2010 Krajowej Rady Doradców Podatkowych z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu działania Krajowej Rady Doradców Podatkowych oraz Prezydium Krajowej Rady Doradców Podatkowych uchwala się, co następuje:
§  1.
Krajowa Rada Doradców Podatkowych zatwierdza roczny plan działania Komisji Rozwoju i Promocji Zawodu KRDP, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
§  2.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

ZAŁĄCZNIK 

Plan działania Komisji Rozwoju i Promocji Zawodu na rok 2011 - zgodnie ze Strategią PR

1.
Wzmocnienie wizerunku zawodu doradcy podatkowego jako zawodu zaufania publicznego oraz propagowanie wiedzy o roli doradcy podatkowego w nowoczesnym społeczeństwie poprzez działania o charakterze informacyjnym, edukacyjnym oraz wizerunkowym. Adresatem tych działań będą potencjalni klienci (osoby fizyczne oraz przedsiębiorcy), kandydaci do zawodu oraz podmioty zajmujące się prawem podatkowym.
2.
Wzmocnienie wśród doradców podatkowych poczucia przynależności do samorządu, także poprzez wskazanie pożytków wynikających z przynależności do Izby. Zwiększenie zaangażowania doradców podatkowych w działalność samorządową poprzez działania o charakterze informacyjnym, edukacyjnym oraz integrację środowiska.
3.
Opracowanie i zamieszczenie na łamach prasy ogólnokrajowej (np. "Rzeczpospolitej") lub regionalnej rubryki - firmowanej przez KRDP lub odpowiednio przez RO KIDP (z logo Izby).
4.
Opracowanie i zamieszczenie na łamach czasopism skierowanych do przedsiębiorców artykułów propagujących korzyści ze współpracy z doradcą podatkowym (z logo Izby). Działania o zasięgu ogólnokrajowym, a przede wszystkim o zasięgu regionalnym.
5.
Prezentacje i kampanie wizerunkowe skierowana do przedsiębiorców i podatników - plakaty np. rozwieszane w US i okolicach w okresie składania zeznań rocznych - prezentacja multimedialna. Działania o zasięgu ogólnokrajowym, a przede wszystkim o zasięgu regionalnym.
6.
Strona internetowa Izby oraz RO KIDP: przebudowa zakładki "O doradcy" pod kątem użyteczności dla przedsiębiorców; stworzenie zakładki "sprawdź czy Twój doradca podatkowy ma uprawnienia" - lista doradców i podmiotów uprawnionych jako platforma do sprawdzenia, czy doradca posiada uprawnienia (aktualny wpis na listę).
7.
Włączanie się w organizację przez organizacje studenckie (np. ELSA i AIESEC) konferencji i akcji o tematyce podatkowej. Działania o zasięgu ogólnokrajowym, a przede wszystkim o zasięgu regionalnym.
8.
Dni Otwarte Regionalnych Oddziałów KIDP przy współpracy ze Stowarzyszeniem ELSA i AIESEC (informowanie o strukturze organizacyjnej i zasadach funkcjonowania samorządu doradców podatkowych).
9.
Stworzenie folderu/broszury informacyjnej o zawodzie doradcy podatkowego, KIDP i organach izby.
10.
Zakup sytemu wystawienniczego - ścianka wystawiennicza lub zestaw wystawienniczy, roll-up lub stand.