Wytyczne do przygotowania raportu samooceny.
PolKA.2012.10.25
Akt nieocenianyUCHWAŁA Nr 461/2012
PREZYDIUM POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ
z dnia 25 października 2012 r.
w sprawie wytycznych do przygotowania raportu samooceny.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK 3
WZÓR
RAPORT
WZÓR
RAPORT
Nazwa szkoły wyższej:
.......................................................................................................................................................
Nazwa wydziału (jednostki) prowadzącej oceniany kierunek (makrokierunek, studia międzykierunkowe):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Nazwa ocenianego kierunku (makrokierunku, studiów międzykierunkowych), ze wskazaniem poziomu i formy kształcenia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Skład zespołu przygotowującego raport
Imię i nazwisko Stanowisko/tytuł lub stopień naukowy/funkcja
pełniona w Uczelni
............................................ ….. ................................................................................
............................................ ….. ................................................................................
............................................ ….. ................................................................................
............................................ ….. ................................................................................
............................................ ….. ................................................................................
Nazwa organu opiniującego raport
......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
1. Zarzuty wymienione w Uchwale Nr .............................. Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia ........................................................................ .
2. Informacje o działaniach naprawczych odnoszących się do poszczególnych zarzutów wymienionych w pkt. 1.
3. Informacje o pozostałych zmianach jakie zaistniały w uczelni/jednostce, bezpośrednio związanych z kierunkiem studiów, którego raport dotyczy, w porównaniu z danymi zawartymi w raporcie zespołu oceniającego Polskiej Komisji Akredytacyjnej.
4. W przypadku zmian przepisów prawa raport powinien uwzględniać również informację o spełnieniu nowych wymagań.
5. Informacje, o których mowa w pkt. 2 - 4 należy udokumentować zgodnie z zasadami i według wzorów dokumentów określonych w raporcie samooceny, stanowiącym załącznik nr 1.
6. W przypadku włączenia do minimum kadrowego nie wymienionych uprzednio nauczycieli akademickich, do raportu - poza wykazami dorobku naukowego - należy dołączyć także potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów dotyczących nawiązania z nimi stosunku pracy, posiadanych przez te osoby stopni i tytułów naukowych oraz oświadczeń o możliwości stanowienia minimum kadrowego.
(Pieczęć uczelni)
.................................
(podpis Rektora)
.........................., dnia ........................... ................................
(miejscowość) (podpis Dziekana/Kierownika jednostki)
ZAŁĄCZNIK 4
WZÓR
RAPORT
WZÓR
RAPORT
Nazwa szkoły wyższej:
.......................................................................................................................................................
Nazwa ocenianej podstawowej jednostki organizacyjnej:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Skład zespołu przygotowującego raport
Imię i nazwisko Stanowisko/tytuł lub stopień naukowy/funkcja
pełniona w Uczelni
............................................ ….. ................................................................................
............................................ ….. ................................................................................
............................................ ….. ................................................................................
............................................ ….. ................................................................................
............................................ ….. ................................................................................
Nazwa organu opiniującego raport
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
1. Zarzuty wymienione w Uchwale Nr .............................. Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia .........................................................................
2. Informacje o działaniach naprawczych odnoszących się do poszczególnych zarzutów wymienionych w pkt. 1.
3. Informacje o pozostałych zmianach bezpośrednio związanych z działalnością podstawowej jednostki organizacyjnej, której raport dotyczy, w porównaniu z danymi zawartymi w raporcie zespołu oceniającego Polskiej Komisji Akredytacyjnej.
4. W przypadku zmian przepisów prawa raport powinien uwzględniać również informację o spełnieniu nowych wymagań.
5. Informacje, o których mowa w pkt. 2 - 4 należy udokumentować zgodnie z zasadami i według wzorów dokumentów określonych w raporcie samooceny, stanowiącym załącznik nr 2.
(Pieczęć uczelni)
.................................
(podpis Rektora)
.........................., dnia ........................... .....................................
(miejscowość) (podpis Kierownika
podstawowej jednostki organizacyjnej)