Wybór dostawcy usług public relations.

Akty korporacyjne

Rewid.2020.2.12

Akt nieoceniany
Wersja od: 12 lutego 2020 r.

UCHWAŁA Nr 904/10/2020
KRAJOWEJ RADY BIEGŁYCH REWIDENTÓW
z dnia 12 lutego 2020 r.
w sprawie wyboru dostawcy usług public relations

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1421 z późn. zm.), oraz § 3 ust. 1 pkt 3 i ust. 2 oraz § 8 ust. 4 Zasad przeprowadzania przetargów stanowiących załącznik do uchwały nr 3160/50a/2019 Krajowej Rady Biegłych Rewidentów z dnia 8 lutego 2019 r. w sprawie zasad przeprowadzania przetargów, uchwala się, co następuje:
§  1. 
Krajowa Rada Biegłych Rewidentów dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu na wybór dostawcy usług public relations dla Polskiej Izby Biegłych Rewidentów, wskazując na dostawcę usług będących przedmiotem przetargu: Jacek Miciński prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firma Jacek Miciński Forward PR z siedzibą w Warszawie pod adresem ul. Nałęczowska 58, 02-922 Warszawa, NIP: 644-29174-83, REGON: 146398044.
§  2. 
Umowa w przedmiocie świadczenia usług public relations dostawcy, o którym mowa w § 1 niniejszej uchwały, spełniającego szczegółowe kryteria wyboru dostawcy zawarte w uchwale nr 691/8/2019 Krajowej Rady Biegłych Rewidentów z dnia 17 grudnia 2019 r. w sprawie zatwierdzenia szczegółowych kryteriów wyboru dostawcy usług public relations, zostanie zawarta do dnia 29 lutego 2020 r.
§  3. 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Uzasadnienie

W wyniku wstępnego rozeznania rynku na dostawę usług public relations wzięto pod uwagę oferty 6 dostawców:

1.
PEŁKA 360
2.
N42 Concept Agency
3.
FaceIT
4.
Noise PR Agency
5.
FORWARD PR
6.
PROFILE

Spośród wyżej wymienionych dostawców najkorzystniejszą ofertę na świadczenie usług public relations przedstawił FORWARD PR z siedzibą ul. Dobra 5/5, 00-384 Warszawa. Wybór wyżej wymienionego dostawcy usługi podyktowany jest przede wszystkim:

a)
wieloletnie doświadczenie w obsłudze public relations, związane w szczególności z:
-
prowadzeniem biura prasowego;
-
prowadzeniem działań mediowych;
-
promocją obsługiwanych podmiotów;
-
wsparciem PR w obsłudze eventów;
-
wsparciem kryzysowym i doradczym w kwestiach działań PR i prasowych;
b)
koncepcja działań komunikacyjnych.

FORWARD PR spełnia wszystkie wymagania zarówno pod względem organizacyjnym, jak również standardu oferowanych usług w porównaniu z preferencyjnymi cenami. Biorąc pod uwagę powyższe przedstawiona oferta okazuje się najkorzystniejsza.

Wobec powyższego postanowiono jak na wstępie.