Uchwalenie "Regulaminu finansowania Konferencji Rektorów Akademickich Uczelni Medycznych na kadencję 2012-2016".

Akty korporacyjne

KAAUM.2012.10.8

Akt nieoceniany
Wersja od: 8 października 2012 r.

UCHWALA Nr 2/2012
KONFERENCJI REKTORÓW AKADEMICKICH UCZELNI MEDYCZNYCH
z dnia 8 października 2012 r.
w sprawie uchwalenia "Regulaminu finansowania Konferencji Rektorów Akademickich Uczelni Medycznych na kadencję 2012-2016"

Na podstawie § 6 ust. 1 Regulaminu działania KRAUM na kadencję 2012 - 2016, w związku z § 4 ust.l oraz § 4 ust.4 Statutu Konferencji Rektorów Akademickich Szkól Polskich z dnia 13.10.2012r., w związku z art. 54 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o Szkolnictwie Wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) Konferencja Rektorów Akademickich Uczelni Medycznych,
uchwala, co następuje:
§  1.
Uchwała "Regulamin finansowania Konferencji Rektorów Akademickich Uczelni Medycznych na kadencję 2012 - 2016" w brzmieniu stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej Uchwały.
§  2.
Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu KRAUM
§  3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

ZAŁĄCZNIK Nr  1

Regulamin Finansowania Konferencji Rektorów Akademickich Uczelni Medycznych na kadencję 2012 - 2016 uchwalony w dniu 08.10.2012r.

§  1.
1.
Konferencja Rektorów Akademickich Uczelni Medycznych zwana dalej KRAUM koszty swojej działalności pokrywa ze składek wnoszonych przez uczelnie członkowskie.
2.
Składka w jednakowej wysokości dla każdej Uczelni i CMKP na każdy rok akademicki określana jest Uchwałą KRAUM.
3.
Wpłata składek dokonywana jest przez uczelnie członkowskie na wyodrębniony na ten cel rachunek bankowy w terminie do 31 października każdego roku, z zastrzeżeniem ust. 4.
4.
Rachunek bankowy oraz wszystkie rozliczenia finansowe prowadzone są w Uczelni, w której zatrudniony jest Przewodniczący KRAUM.
5.
Koszty prowadzenia rachunku bankowego pokrywane są ze środków zgromadzonych na tym rachunku.
6.
Dokumenty finansowe wystawiane są na Uczelnię, która prowadzi wyodrębniony rachunek bankowy KRAUM.
§  2.
Środki uzyskane ze składek przeznaczone są na finansowanie:
1)
kosztów wyjazdu Przewodniczącego na organizowane posiedzenia KRAUM i KRASP,
2)
wypłaty wynagrodzenia dla pracownika administracyjnego obsługującego konferencje odbywa się na zasadach obowiązujących w Uczelni, w której zatrudniony jest Przewodniczący.
3)
kosztów administracyjnych związanych z obsługą konferencji (materiały biurowe, wynajem pomieszczeń, wyposażenie stanowiska pracownika administracyjnego wymienionego w pkt. 2),
4)
wydatków reprezentacyjnych (m.in. zakup kwiatów i drobnych upominków z okazji świąt państwowych i spotkań z organami administracji publicznej) oraz okolicznościowych (m.in. zakup wieńców, zniczy, zamieszczanie nekrologów).
§  3.
1.
Wydatkowanie środków następuje na podstawie uchwalonego na wniosek Przewodniczącego KRAUM preliminarza budżetowego na każdy rok akademicki przez KRAUM.
2.
Wszystkie dokumenty finansowe związane z obrotem środków KRAUM zatwierdza Przewodniczący i kontrasygnuje Kwestor Uczelni, w której prowadzony jest rachunek bankowy KRAUM.
§  4.
1.
Po zakończeniu każdego roku akademickiego Przewodniczący KRAUM przedstawia rozliczenie z uzyskanych i wydatkowanych środków finansowych.
2.
Po zakończeniu kadencji Przewodniczący KRAUM przedstawia rozliczenie z uzyskanych i wydatkowanych środków finansowych podczas minionej kadencji.
§  5.
Regulamin wchodzi w życie z dniem uchwalenia przez KRAUM.