Regulamin organizacji przyjmowania, rozpatrywania oraz załatwiania skarg i wniosków w Kancelarii Polskiej Akademii Nauk.
PAN.2013.11.8
Akt nieocenianyDECYZJA Nr 46/13
PREZESA POLSKIEJ AKADEMII NAUK
z dnia 8 listopada 2013 r.
w sprawie regulaminu organizacji przyjmowania, rozpatrywania oraz załatwiania skarg i wniosków w Kancelarii Polskiej Akademii Nauk
ZAŁĄCZNIK
Regulamin organizacji przejmowania, rozpatrywania oraz załatwiania skarg i wniosków w Kancelarii Polskiej Akademii Nauk
Regulamin organizacji przejmowania, rozpatrywania oraz załatwiania skarg i wniosków w Kancelarii Polskiej Akademii Nauk
I.
Postanowienia ogólne.
Postanowienia ogólne.
a) zaniedbanie lub nienależyte wykonane zadań przez komórki organizacyjne Kancelarii PAN lub ich pracowników,
b) naruszenie praworządności lub interesów wnoszących,
c) przewlekłe lub formalistyczne załatwianie spraw.
a) sprawy ulepszenia organizacji,
b) wzmocnienie praworządności,
c) usprawnienie pracy,
d) zapobieganie nadużyciom,
e) ochrona własności.
II.
Składanie i przyjmowanie skarg oraz wniosków.
Składanie i przyjmowanie skarg oraz wniosków.
a) datę złożenia skargi lub wniosku (datę rejestracji),
b) podpis osoby przyjmującej,
c) imię i nazwisko wnoszącego,
d) przedmiot zgłoszenia.
III.
Rejestr skarg i wniosków.
Rejestr skarg i wniosków.
a) numer zgłoszenia, składający się z: oznaczenia rodzaju zgłoszenia ("S" dla skarg oraz "W" dla wniosków), liczby porządkowej oraz roku wpływu,
b) data rejestracji (czyli data wpłynięcia zgłoszenia),
c) dane wnoszącego (imię i nazwisko/nazwa instytucji, adres do korespondencji),
d) rodzaj zgłoszenia (skarga/wniosek),
e) przedmiot zgłoszenia.
f) komórka organizacyjna Kancelarii PAN opiniująca zgłoszenie,
g) data wpływu opinii z komórki organizacyjnej Kancelarii PAN do Sekretariatu Kanclerza PAN,
h) sposób załatwienia (pozytywnie/negatywnie),
i) data załatwienia sprawy (czyli data doręczenia odpowiedzi do wnoszącego),
j) uwagi.
a) wpisanie do Rejestru skarg i wniosków,
b) opatrzenie zgłoszenia datą wpływu,
c) opatrzenie zgłoszenia numerem z Rejestru.
IV.
Rozpatrywanie i załatwianie skarg oraz wniosków.
Rozpatrywanie i załatwianie skarg oraz wniosków.
a) Prezes PAN
b) Kanclerz PAN.
V.
Przepisy końcowe.
Przepisy końcowe.
a) Napisem: "Skarga" lub "Wniosek",
b) Nr sprawy nadanym wg Rejestru skarg i wniosków.
Załącznik Nr 1
Protokół przyjęcia skargi/wniosku*
Protokół przyjęcia skargi/wniosku*
Imię i nazwisko ...............................................................................
Stanowisko ......................................................................................
Data przyjęcia skargi/wniosku ........................................................
Nr zgłoszenia ...................................................................................
Dane wnoszącego:
Imię ..................................................................................................
Nazwisko (nazwa) ............................................................................
Adres ................................................................................................
...............................................................................................
Przedmiot skargi/wniosku*: .....................................................................................................
treść:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Warszawa, dn. ........................................................................ | Warszawa, dn. .................................................... | ||
data i podpis przyjmującego skargę/wniosek | data i podpis wnoszącego |
* niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 2
Rejestr skarg i wniosków wpływających do Kancelarii Polskiej Akademii Nauk
Rejestr skarg i wniosków wpływających do Kancelarii Polskiej Akademii Nauk
Numer zgłoszenia | Data rejestracji | Dane w noszącego (imię i nazwisko/nazwa instytucji, adres do korespondencji) | Rodzaj zgłoszenia (skarga / wniosek) | Przedmiot zgłoszenia | Komórka organizacyjna opiniująca zgłoszenie | Data wpływu odpowiedzi | Sposób załatwienia (pozytywnie / negatywnie) | Data załatwienia sprawy | Uwagi |
.../1/.... | |||||||||
.../2/.... | |||||||||
.../3/... |