Przyznawanie dotacji podmiotowej dla jednostek organizacyjnych Akademii nieposiadających osobowości prawnej oraz dla instytutów międzynarodowych.
PAN.2012.1.16
Akt nieocenianyDECYZJA Nr 3/2012
PREZESA PAN
z dnia 16 stycznia 2012 r.
w sprawie przyznawania dotacji podmiotowej dla jednostek organizacyjnych Akademii nieposiadających osobowości prawnej oraz dla instytutów międzynarodowych
Rozdzielnik:
ZAŁĄCZNIK Nr 1
ZASADY I TRYB PRZYZNAWANIA DOTACJI PODMIOTOWEJ
ZASADY I TRYB PRZYZNAWANIA DOTACJI PODMIOTOWEJ
I.
DOTACJA PODMIOTOWA na pokrycie kosztów bieżącej działalności
DOTACJA PODMIOTOWA na pokrycie kosztów bieżącej działalności
II.
FINANSOWANIE DZIAŁALNOŚCI UPOWSZECHNIAJĄCEJ NAUKĘ (dotacja podmiotowa na finansowanie wyodrębnionych zadań)
FINANSOWANIE DZIAŁALNOŚCI UPOWSZECHNIAJĄCEJ NAUKĘ (dotacja podmiotowa na finansowanie wyodrębnionych zadań)
Załącznik nr 1
WNIOSEK
WNIOSEK
nazwa jednostki
O DOTACJĘ PODMIOTOWĄ NA ROK 20121
1. Status prawny jednostki:
...................................... (podać rodzaj jednostki) .................................. Polskiej Akademii Nauk działająca na podstawie art. ............. ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 roku o Polskiej Akademii Nauk (Dz. U. Nr 96 poz. 619 z późn. zm.) i statutu zatwierdzonego Decyzją Nr /201... Prezesa PAN z dnia .................. 201... roku
2. Podstawa prawna (uprawnienia) do ubiegania się o dotację podmiotową:
1) art. 79 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 roku o Polskiej Akademii Nauk,
2) Decyzja Prezesa Polskiej Akademii Nauk Nr 3/2012 z dnia 16 stycznia 2012 roku część. I ust. ....... pkt .........
3. W roku 2012 prowadzona przez jednostkę działalność objęta niniejszym wnioskiem będzie wpisywała się w realizację budżetu zadaniowego Akademii w następujących pozycjach (proszę wskazać zadanie, podzadanie i działanie określone w uzasadnieniu do projektu ustawy budżetowej na rok 2012):
a) zadanie: 10.
b) podzadanie: 10.
c) działanie: 10.
4. Wnioskowana kwota dotacji podmiotowej na rok 2012 - ........................... tys. zł, zostanie przeznaczona na realizacje następujących zadań operacyjnych2:
(w tys. zł)
Nr i nazwa zadania operacyjnego | Odniesienie do statutu jednostki {wymienić, którego zadania statutowego dotyczy) | Zobowiązania z roku poprzedniego | Planowane koszty w roku 2012 | w tym: zobowiązania i koszty planowane do sfinansowania środkami wnioskowanej dotacji podmiotowej |
5. Szczegółowa informacja o planowanej w roku 2012 działalności wymienionej w ust. 4. (opis planowanego zakresu merytorycznego poszczególnych zadań)2
6. Wnioskowana na rok 2012 dotacja jest identyczna/wyższa/niższa3 od dotacji przyznanej jednostce na rok 2011 o kwotę ...................... tys. zł.
W przypadku wnioskowania o kwotą dotacji wyższą niż przyznana w roku 2011 należy podać uzasadnienie dla wnioskowanego zwiększenia.
7. Oświadczam, że wnioskowana kwota dotacji nie obejmuje wyodrębnionych zadań z zakresu działalności upowszechniającej naukę objętych procedurą opisaną w części II "Zasad i trybu przyznawania dotacji podmiotowej" oraz informuję, że kierowana przeze mnie jednostka wystąpiła/nie wystąpiła 3 z odrębnym wnioskiem o sfinansowanie następujących zadań z zakresu DUN:
w tys. zł
Nazwa zadania | Wnioskowana kwota | Wstępnie przyznane środki |
........................., dnia ........... stycznia 2012 roku
............................................................... ...............................................................
podpis i pieczątka imienna podpis i pieczątka imienna
osoby odpowiedzialnej za prowadzenie dyrektora jednostki
ksiąg rachunkowych
______
1 nie obejmuje dofinansowania wyodrębnionych zadań z zakresu działalności upowszechniającej naukę, o których mowa w Decyzji Prezesa PAN Nr 3/2012 z dnia 16 stycznia 2012 roku (cz. II. ust. 1 pkt. 2)
2 Informacje zawarte w ust. 4 i 5 podlegają ocenie merytorycznej
3 Niepotrzebne skreślić
Załącznik nr 2
WNIOSEK
WNIOSEK
O DOTACJĘ PODMIOTOWĄ NA ROK 20121
1. Status prawny jednostki:
........................................................... - instytut międzynarodowy utworzony na podstawie
................................................................................................................................................
2. Podstawa prawna (uprawnienia) do ubiegania się o dotację podmiotową:
1) art. 79 ust. 1 pkt 1 lit. d ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 roku o Polskiej Akademii Nauk (Dz. U. Nr 96 poz. 619 z późn. zm.),
2) Decyzja Prezesa Polskiej Akademii Nauk Nr 3/2012 z dnia 16 stycznia 2012 roku część. I ust. 1 pkt 4 i ust. 5.
3. W roku 2012 prowadzona przez jednostkę działalność objęta niniejszym wnioskiem będzie wpisywała się w realizację budżetu zadaniowego Akademii w następujących pozycjach (proszę wskazać zadanie, podzadanie i działanie określone w uzasadnieniu do projektu ustawy budżetowej na rok 2012):
a) zadanie: 10.1. Prowadzenie badań naukowych oraz rozbudowa infrastruktury nauki polskiej.
b) podzadanie: 10.1.1 Wspieranie badań naukowych
c) działanie: 10.1.1.1 Finansowanie działalności statutowej jednostek naukowych
4. Wnioskowana kwota dotacji podmiotowej na rok 2012 - ........................... tys. zł, zostanie przeznaczona na realizacje następujących zadań operacyjnych2:
(w tys. zł)
Nazwa zadania operacyjnego | Koszty poniesione w roku 2011 | w tym: sfinansowane dotacją podmiotową otrzymaną z PAN | Planowane koszty w roku 2012 | w tym: do sfinansowania wnioskowaną dotacją podmiotową |
5. Szczegółowa informacja o planowanej w roku 2012 działalności wymienionej w ust. 4. (szczegółowy opis w/w zadań)2
6. Wnioskowana na rok 2012 dotacja jest identyczna/wyższa/niższa3 od dotacji przyznanej jednostce na rok 2011 o kwotę ....................... tys. zł.
W przypadku wnioskowania o kwotę dotacji wyższą niż przyznana w roku 2011 należy podać uzasadnienie dla wnioskowanego zwiększenia.
........................., dnia ........... stycznia 2012 roku
.................................................. ..................................................
podpis i pieczątka imienna podpis i pieczątka imienna
głównego księgowego Instytutu dyrektora Instytutu
______
1 Formularz przeznaczony dla instytutów międzynarodowych
2 Informacje zawarte w ust. 4 i 5 podlegają ocenie merytorycznej
3 Niepotrzebne skreślić
INFORMACJA O
PLANOWANYCH PRZYCHODACH I KOSZTACH W ROKU 2012
Wyszczególnienie | RAZEM w tys. zł z jednym miejscem po przecinku | z tego: przypada na poszczególne zadania operacyjne (w tys. zł z jednym miejscem po przecinku) | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |||
ZOBOWIĄZANIA na 01.01.2012 przypadające do zapłaty ze środków dotacji podmiotowej roku 2012 | 0,0 | ||||||||||
PRZYCHODY OGÓŁEM | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |
z tego: | |||||||||||
Przychody z prowadzonej działalności | 0,0 | ||||||||||
w tym: | |||||||||||
z tytułu realizowanych krajowych projektów badawczych | 0,0 | ||||||||||
z tytułu przedsięwzięć finansowanych z niepodlegających zwrotowi środków zagranicznych (np. granty UE, dopłaty) | 0,0 | ||||||||||
z tytułu usług świadczonych na rzecz jednostek naukowych | 0,0 | ||||||||||
Pozostałe przychody | 0,0 | ||||||||||
Dotacja podmiotowa | 0,0 | ||||||||||
Dotacja celowa na inwestycje | 0,0 | ||||||||||
Inne dotacje celowe | 0,0 | ||||||||||
KOSZTY OGÓŁEM | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |
z tego: | |||||||||||
Amortyzacja | 0,0 | ||||||||||
Wynagrodzenia i składki od nich naliczane | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |
z tego: | |||||||||||
wynagrodzenia osobowe | 0,0 | ||||||||||
wynagrodzenia bezosobowe | 0,0 | ||||||||||
składki naliczane od wynagrodzeń | 0,0 | ||||||||||
Płatności odsetkowe wynikające z zaciągniętych zobowiązań | 0,0 | ||||||||||
Zakup towarów i usług | 0,0 | ||||||||||
w tym: | |||||||||||
zakup materiałów | 0,0 | ||||||||||
zakup energii | 0,0 | ||||||||||
zakup usług remontowych | 0,0 | ||||||||||
koszty podróży służbowych | 0,0 | ||||||||||
Pozostałe koszty | 0,0 | ||||||||||
Środki na wydatki majątkowe | 0,0 |
INFORMACJA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA I WYNAGRODZEŃ
Wyszczególnienie1) | Przeciętne zatrudnienie w przeliczeniu na pełne etaty | Wynagrodzenia brutto przypadające do wypłaty (w tys. zł z jednym miejscem po przecinku) | ||||||||||
2011 rok | Struktura % | Plan na rok 2012 | Struktura % | Relacja % | 2011 rok | Struktura % | Plan na rok 2012 | Struktura % | Relacja % | |||
OGÓŁEM | 0 | 0,00 | 0 | 0,00 | 0,0 | 0,00 | 0,0 | 0,00 | ||||
z tego na stanowiskach: | ||||||||||||
1. pracowników naukowych (tabela A) | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||
profesor zwyczajny | ||||||||||||
profesor nadzwyczajny | ||||||||||||
profesor wizytujący | ||||||||||||
adiunkt | ||||||||||||
asystent | ||||||||||||
2. pracowników bibliotecznych, dokumentacji i informacji naukowej (tabela B) | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||
st. kustosz/st. dokumentalista dyplomowany | ||||||||||||
kustosz/dokumentalista dyplomowany | ||||||||||||
adiunkt biblioteczny/dokumentacji i informacji naukowej | ||||||||||||
asystent biblioteczny/dokumentacji i informacji naukowej | ||||||||||||
3. badawczo-technicznych (tabela C) | ||||||||||||
4. w zagranicznych stacjach naukowych (tabela D) | ||||||||||||
5. działalności podstawowej zatrudnionych w bibliotekach, archiwach, muzeum (tabela E) | ||||||||||||
6. inżynieryjnych i technicznych, organizacyjno-ekonomicznych, administracyjnych i obsługi (załącznik 2) | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||
z tego: | ||||||||||||
dyrektor | ||||||||||||
zastępca dyrektora w pomocniczej jednostce naukowej | ||||||||||||
główny specjalista lub kierownik bezpośrednio podległy dyrektorowi lub zastępcy dyrektora | ||||||||||||
kierownik działu lub zastępca dyrektora w innej jednostce organizacyjnej | ||||||||||||
pozostali pracownicy z wyłączeniem pracowników obsługi | ||||||||||||
pracownicy obsługi | ||||||||||||
Informacja dodatkowa | ||||||||||||
z poz. OGÓŁEM - PRZYPADA NA ZATRUDNIONYCH Z MINIMALNYM WYNAGRODZENIEM |
1) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 marca 2011 roku w sprawie warunków wynagradzania pracowników pomocniczych jednostek naukowych i innych jednostek organizacyjnych Polskiej Akademii Nauk (Dz. U. Nr 61 poz. 309)
Załącznik nr 3
WNIOSEK O FINANSOWANIE
WNIOSEK O FINANSOWANIE
A. DANE WNIOSKODAWCY
1. | Nazwa i adres wnioskodawcy |
2. | Kierownik jednostki |
3. | Nazwisko i imię osoby prowadzącej sprawę, telefon, fax, e-mail |
B. PLANOWANE KOSZTY REALIZACJI ZADAŃ w roku 2012
Lp. | Rodzaje działalności | Planowane koszty realizacji zadań (zł) )* | |
OGÓŁEM | w tym ze środków finansowych na DUN** | ||
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Ekspertyzy, opinie i oceny naukowe | ||
2 | Zadania wydawnicze | ||
3 | Zadania z zakresu działalności bibliotek | ||
4 | Udostępnianie dla nauki zasobów muzealnych i archiwalnych | ||
5 | Tworzenie i utrzymanie baz danych | ||
6 | Upowszechnianie osiągnięć nauki (konferencje, wystawy, targi, konkursy, przedsięwzięcia promocyjne) | ||
7 | Informacja i popularyzacja nauki w środkach masowego przekazu oraz w Internecie | ||
8 | Inne działania szczególnie ważne dla rozwoju nauki | ||
Razem (Lp. 1 do 8) |
*) W zaokrągleniu do 100 zł
**) Działalność Upowszechniająca Naukę
Miejscowość i data
Osoba odpowiedzialna Kierownik jednostki
za prowadzenie ksiąg rachunkowych/
główny księgowy
Pieczęć i podpis Pieczęć i podpis
Formularz B
...........................................
Pieczęć jednostki
B. WNIOSEK O FINANSOWANIE EKSPERTYZY, OPINII, OCENY NAUKOWEJ W ROKU ....
1. Tytuł ekspertyzy, opinii, oceny naukowej1:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
2. Typ wykonawcy
- podmiot prawny (nazwa podmiotu) .................................................................................
- osoba (imię i nazwisko osoby, stopień lub tytuł naukowy) .............................................
.......................................................................................................................................................
3. Odbiorca (przyszły użytkownik-nazwa instytucji):
.......................................................................................................................................................
4. Termin realizacji zadania:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
5. Opis merytoryczny zadania (w tym m. in.: wskazanie związków z prowadzoną działalnością badawczą lub powiązań z nauką, uzasadnienie celowości realizacji zadania):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
6. Przewidywane efekty realizacji zadania (w tym m. in.: formy i zasięg upowszechniania wyników realizacji zadania z podaniem orientacyjnej liczby np. użytkowników, odbiorców zainteresowanych realizacją zadania):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
7. Sposób wyboru wykonawcy zadania:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
8. Zestawienie planowanych kosztów:
a) koszty realizacji zadania, w tym:
- materiały i odczynniki ............................
- druk ............................
- prace techniczne ............................
- inne (wymienić jakie) ............................
b) koszty osobowe, w tym:
- wynagrodzenia (honoraria wykonawców) ............................
- delegacje ............................
- inne (wymienić jakie) ............................
9. Planowane źródła finansowania (zł:)
a) inne środki (wymienić instytucje i preliminowane kwoty) ............................
......................................................................................... ............................
......................................................................................... ............................
b) wnioskowane środki finansowe z zakresu DUN* ............................
c) ogółem ............................
10. Inne informacje uznane za ważne dla wniosku:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.................................................................
Miejscowość i data Podpis i pieczęć kierownika jednostki
______
1 Niepotrzebne skreślić
* działalność upowszechniająca naukę
Formularz C
...........................................
Pieczęć jednostki
C. WNIOSEK O FINANSOWANIE ZADANIA Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI WYDAWNICZEJ W ROKU......
1. Autor:
.......................................................................................................................................................
2. Tytuł:
.......................................................................................................................................................
3. Właściciel tytułu:
.......................................................................................................................................................
4. Termin realizacji zadania:
.......................................................................................................................................................
5. Forma ukazywania się czasopisma:
a) drukowana tak - nie
b) elektroniczna tak - nie
c) drukowana + elektroniczna tak - nie
6. Objętość w arkuszach wydawniczych (w przypadku czasopisma - wszystkich numerów): ................ - w tym arkuszy wydawniczych tekstu naukowego (bez reklam, artykułów sponsorowanych itp.): .......
7. Nakład (w przypadku czasopisma - 1 numeru): .....................
8. Szczegółowa informacja o czasopiśmie (publikacji periodycznej):
a) częstotliwość ukazywania się:
- miesięcznie tak - nie
- kwartalnie tak - nie
- rocznie tak - nie
- inna (podać jaka) .......................
b) numer ISSN .......................
c) czy czasopismo (periodyk):
- znajduje się w wykazie czasopism naukowych ministra właściwego ds. nauki? tak - nie
(jeżeli tak - podać liczbę przyznanych punktów) .............
- zawiera oryginalne i nigdzie wcześniej niepublikowane wyniki naukowe? tak - nie
(procentowy udział oryginalnych) .............
- służy wtórnemu upowszechnianiu istniejącej wiedzy? tak - nie
(procentowy udział wtórnych) .............
d) czy publikowane materiały są wcześniej recenzowane? tak - nie jeżeli "tak", to jaki procent nadsyłanych prac jest:
- odrzucany .............
- poprawiany po recenzjach .............
e) język publikacji:
- polski tak - nie
- angielski tak - nie
- inny (podać jaki) .............
f) czy artykuły polskojęzyczne zawierają streszczenia angielskie? tak - nie
g) czy publikacja zamieszczana jest na:
- stronie internetowej tak - nie
- profesjonalnej platformie wydawniczej tak - nie
h) czy publikacja znajduje się na tzw. liście filadelfijskiej, European Reference
Index for the Humanities (ERIH) tak - nie
9. Przewidywane formy dystrybucji (w przypadku czasopisma należy podać liczbę egzemplarzy jednego numeru):
- sprzedaż w prenumeracie zagranicznej ............................
- sprzedaż w prenumeracie krajowej ............................
- sprzedaż bezpośrednia ............................
- wymiana ............................
- egzemplarze przekazywane nieodpłatnie ............................
10. Opis merytoryczny:
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
11. Honorarium autorskie (zł): ............................
12. Koszty redakcyjne ogółem (zł): ............................
w tym:
a) opracowanie redakcyjne ............................
b) redakcja techniczna, korekty ............................
c) opracowanie graficzne ............................
d) tłumaczenia ............................
e) inne prace (korekta językowa, recenzje prac) ............................
13. Koszt przygotowalni ogółem (zł): ............................
w tym:
a) skład i łamanie tekstu ............................
b) korekty ............................
c) inne prace (wymienić jakie) ............................
14. Koszty drukarskie ogółem (zł): ............................
w tym:
a) druk ............................
b) inne koszty (oprawa, materiały) ............................
15. Inne koszty razem ............................
- opis innych kosztów:
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
16. Koszty ogółem (zł): ............................
17. Planowany koszt 1 arkusza wydawniczego: ............................
18. Planowana cena 1 egzemplarza: ............................
19. Planowane źródła finansowania (zł)
a) planowane przychody (zł):
* z prenumeraty zagranicznej ............................
* z prenumeraty krajowej ............................
* ze sprzedaży bezpośredniej ............................
* z reklam ............................
* inne (np. z opłat za publikacje, tzw. page charge) ............................
b) inne środki (wymienić instytucje i preliminowane kwoty)
............................................................................................ ............................
............................................................................................ ............................
c) wnioskowane środki finansowe z zakresu DUN* ............................
d) ogółem ............................
20. Inne informacje uznane za ważne dla wniosku (np. czy czasopismo jest indeksowane w Current Contents. Science Citation Index. jaki ma impact factor itp.):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
....................................... .......................................................
Miejscowość i data Podpis i pieczęć kierownika jednostki
* działalność upowszechniająca naukę
Uwaga:
w publikacji powinien znaleźć się zapis "Publikacja wydana ze środków Polskiej Akademii Nauk"
Formularz D
...........................................
Pieczęć jednostki
D. WNIOSEK O FINANSOWANIE ZADANIA Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI BIBLIOTEK W ROKU ....
1. Nazwa zadania:
.......................................................................................................................................................
2. Planowany termin realizacji zadania:
.......................................................................................................................................................
3. Opis merytoryczny zadania (w tym m. in.: wskazanie związków z prowadzoną działalnością badawczą lub powiązań z nauką):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
4. Charakterystyka biblioteki (wg stanu na dzień 31.12. 20...... r.).
a) nazwa biblioteki: ............................................................................................................
b) adres: ..............................................................................................................................
c) rok założenia: .................................................................................................................
d) liczba woluminów ogółem: .................
e) zbiory (w liczbach):
- książki: .................
- rękopisy: .................
- starodruki: .................
- muzykalia: .................
- kartografia: .................
- ikonografia: .................
- dokumenty życia społecznego: .................
- mikrofilmy: .................
- audiowizualne: .................
- elektroniczne: .................
f) charakterystyka zbioru:
- unikalny w skali regionu tak - nie
- unikalny w skali kraju tak - nie
- inny (wymienić jaki) .................................................................................................
g) charakterystyka tematyczna zbiorów:
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
h) aktualizacja zbiorów - termin ostatniej kontroli i selekcji ..........................
i) liczba użytkowników: ..........................
j) liczba wypożyczeń w ciągu roku: ..........................
w tym wypożyczenia międzybiblioteczne: ..........................
k) rodzaj użytkowników: ..........................
............................................................................................................................................
l) czytelnie i godziny udostępniania:
............................................................................................................................................
ł) komputeryzacja biblioteki:
- posiadane systemy/moduły
.....................................................................................................................................
- dostęp do sieci komputerowych (lokalnych lub/i rozległych)
.....................................................................................................................................
- udostępnianie katalogów w internecie
.....................................................................................................................................
5. Wyszczególnienie planowanych kosztów realizacji zadania, w tym:
a) opracowanie bazy książek i czasopism ..........................
b) korekta wprowadzonych rekordów ..........................
c) odkwaszanie ..........................
d) konserwacja okładek ..........................
e) zakup okładek ochronnych ..........................
f) zakup wydawnictw ..........................
g) archiwizacja zbiorów ..........................
h) inne (wymienić jakie) ..........................
ogółem: ..........................
6. Planowane źródła finansowania (zł):
a) inne środki (wymienić instytucje i preliminowane kwoty)
............................................................................ ...............................
............................................................................ ...............................
b) wnioskowane środki finansowe z zakresu DUN* ..........................
c) ogółem ..........................
7. Inne informacje uznane za ważne dla wniosku:
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................... .......................................................
Miejscowość i data Podpis i pieczęć kierownika jednostki
* działalność upowszechniająca naukę
Formularz E - konferencje
...........................................
Pieczęć jednostki
E. WNIOSEK O FINANSOWANIE KONFERENCJI NAUKOWEJ W ROKU ......
1. Tytuł konferencji:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
2. Planowany:
- termin: od .................... do ....................
- czas trwania ........................
- miejsce ........................
3. Organizator konferencji:
.......................................................................................................................................................
4. Współorganizatorzy konferencji (pozostałe instytucje biorące udział w organizowaniu konferencji):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
5. Zasięg konferencji: międzynarodowa, ogólnopolska, ogólnopolska z udziałem gości zagranicznych, regionalna, inne (wymienić jakie) ................................
6. Czy konferencja ma charakter cykliczny: tak-nie
7. Język konferencji: ................................
8. Przewidywana liczba uczestników ogółem: ................................
w tym zagranicznych: ................................
9. Wysokość opłaty konferencyjnej (zł):
(uwaga: nie wlicza się kosztów podróży, zamieszkania i wyżywienia uczestników)
pełna zł ..............
ulgowa zł ..............
10. Opis konferencji:
a) opis merytoryczny:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
b) planowany cel:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
c) planowany program (tytuły wykładów):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
d) planowana liczba referatów:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
e) podział prac pomiędzy organizatorów:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
11. Zaproszeni wykładowcy (kraj pochodzenia):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
12. Przewidywana forma upowszechniania wyników konferencji:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
13. Zestawienie planowanych kosztów konferencji (zł):
a) koszty organizacyjne, w tym:
- wynajęcie sali ..........................
- sekretariat, w tym: ..........................
- korespondencja ..........................
- zakup materiałów papierniczych ..........................
- zakup znaczków ..........................
- usługi telekomunikacyjne ..........................
- obsługa biurowo-księgowa ..........................
- przygotowanie programów, zaproszeń ..........................
b) koszt zaproszenia wykładowców (krajowych i zagranicznych), w tym:
- noclegi ..........................
- koszty podróży ..........................
- koszty wyżywienia ..........................
c) opracowanie i druk materiałów pokonferencyjnych ..........................
d) inne koszty organizacyjne, w tym:
- opracowanie i druk materiałów konferencyjnych ..........................
- obsługa audiowizualna ..........................
- projekt graficzny i druk materiałów promocyjnych ..........................
- catering ..........................
- transport uczestników na miejsce konferencji (transport zbiorowy) ......................
koszty ogółem ..........................
14. Planowane źródła finansowania (zł):
a) oczekiwane wpływy z opłat konferencyjnych ..........................
b) środki współorganizatorów (wymienić instytucje i preliminowane kwoty)
...................................................................... ..........................
...................................................................... ..........................
c) inne środki (np. od sponsorów- wymienić jakich i kwoty) ..........................
d) wnioskowane środki finansowe z zakresu DUN* ..........................
e) ogółem ..........................
15. Inne informacje uznane za ważne dla wniosku:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
....................................... .......................................................
Miejscowość i data Podpis i pieczęć kierownika jednostki
* działalność upowszechniająca naukę
Formularz F - wystawy
...........................................
Pieczęć jednostki
F. WNIOSEK O FINANSOWANIE WYSTAWY W ROKU ....
1. Nazwa zadania:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
2. Termin realizacji zadania od .................... do ....................
.......................................................................................................................................................
3. Miejsce realizacji:
.......................................................................................................................................................
4. Opis merytoryczny zadania (wraz z określeniem prowadzonej działalności badawczej lub powiązań z nauką, których wnioskowane finansowanie dotyczy oraz informacją, w jaki sposób realizacja zadania wspomaga tę działalność lub jakie ma związki z nauką):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
5. Cele do osiągnięcia (w tym formy i zasięg upowszechniania wyników zadania oraz planowane efekty z realizacji zadania, z podaniem liczby uczestników użytkowników, odbiorców - inne mierniki, podać jakie wraz z liczbą określającą zastosowany miernik, zainteresowanych realizacją zadania):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
6. Informacja o sposobie wyboru wykonawcy zadania:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
7. Wyszczególnienie kosztów realizacji zadania (zł):
a) koszty organizacyjne, w tym:
- sekretariat (koperty, znaczki, materiały biurowe, wysyłka) ....................
- koszty druku (ulotek, zaproszeń, plakatów) ....................
- opracowanie scenariusza wystawy ....................
- aranżacja wystawy w przestrzeni muzealnej ....................
- zaprojektowanie i wykonanie stoisk ekspozycyjnych ....................
- przygotowanie okazów ....................
- przygotowanie i utrzymanie strony www. ....................
- koszty otwarcia wystawy ....................
- inne (wymienić jakie) ....................
b) koszty osobowe, w tym:
- delegacje zaproszonych specjalistów ....................
- honoraria dla specjalistów ....................
- szkolenia przewodników i prelegentów ....................
- inne (wymienić jakie) ....................
ogółem ....................
8. Planowane źródła finansowania (zł):
a) inne środki (np. od sponsorów, współrealizatorów - wymienić instytucje i kwoty)
............................................................................................. ....................
............................................................................................. ....................
b) wnioskowane środki finansowe z zakresu DUN* ....................
c) ogółem ....................
9. Inne informacje uznane za ważne dla oceny wniosku:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
....................................... .......................................................
Miejscowość i data Podpis i pieczęć kierownika jednostki
* działalność upowszechniająca naukę
Formularz G
...........................................
Pieczęć jednostki
G. WNIOSEK O FINANSOWANIE ZADANIA Z ZAKRESU .......................................... W ROKU ....
1. Nazwa zadania:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
2. Termin realizacji zadania od ....................... do .......................
3. Miejsce realizacji:
.......................................................................................................................................................
4. Opis merytoryczny zadania (wraz z określeniem prowadzonej działalności badawczej lub powiązań z nauką, których wnioskowane finansowanie dotyczy oraz informacją, w jaki sposób realizacja zadania wspomaga tę działalność lub jakie ma związki z nauką):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
5. Cele do osiągnięcia (w tym formy i zasięg upowszechniania wyników zadania oraz planowane efekty z realizacji zadania, z podaniem liczby uczestników użytkowników, odbiorców - inne mierniki, podać jakie wraz z liczbą określającą zastosowany miernik, zainteresowanych realizacją zadania):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
6. Wyszczególnienie kosztów realizacji zadania (zł):
.................................................................................................. .....................
.................................................................................................. .....................
.................................................................................................. .....................
.................................................................................................. .....................
.................................................................................................. .....................
ogółem .....................
7. Planowane źródła finansowania (zł):
a) inne środki (np. od sponsorów, współrealizatorów - wymienić instytucje i kwoty)
.......................................................................................... .....................
.......................................................................................... .....................
b) wnioskowane środki finansowe z zakresu DUN* .....................
c) ogółem .....................
8. Inne informacje uznane za ważne dla oceny wniosku:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
....................................... .............................................................
Miejscowość i data Podpis i pieczęć kierownika jednostki
* działalność upowszechniająca naukę