Przeprowadzenie okresowej inwentaryzacji w Naczelnej Izbie Lekarskiej.

Akty korporacyjne

Lekarz.2023.3.20

Akt nieoceniany
Wersja od: 20 marca 2023 r.

Zarządzenie Nr 2
Prezesa Naczelnej Rady Lekarskiej
z dnia 20 marca 2023 r.
w sprawie przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji w Naczelnej Izbie Lekarskiej

Na podstawie art. 4, 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) zarządza się, co następuje:
§  1. 
1. 
Składniki majątkowe Naczelnej Izby Lekarskiej zostaną poddane inwentaryzacji.
2. 
Inwentaryzacja obejmie środki trwałe i wyposażenie znajdujące się w Biurze Naczelnej Izby Lekarskiej, kancelarii Naczelnego Sądu Lekarskiego, biurze Naczelnego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej, pokojach gościnnych Naczelnej Izby Lekarskiej, Centralnym Ośrodku Badań, Innowacji i Kształcenia oraz w lokalu należącym do Naczelnej Izby Lekarskiej przy ul. Konduktorskiej 4 w Warszawie.
3. 
Inwentaryzacja zostanie dokonana w drodze spisu środków trwałych i wyposażenia z natury, wyceny ich ilości, porównania wartości z danymi ksiąg rachunkowych oraz wyjaśnienia i rozliczenia ewentualnych różnic.
4. 
Inwentaryzacja zostanie przeprowadzona według stanu na dzień 20 marca 2023 r.
5. 
Inwentaryzacja zostanie zakończona do dnia 31 marca 2023 r.
§  2. 
1. 
Do dokonania spisu z natury powołuje się zespół spisowy w składzie:
1)
Paweł Janowski - przewodniczący,
2)
Elżbieta Mon - członek,
3)
Natalia Lenkiewicz - członek,
4)
Joanna Wojciul - członek.
2. 
Zespół spisowy ustali rzeczywisty stan składników majątkowych poprzez spisanie ich numerów lub opisanie cech charakterystycznych,
3. 
Termin zakończenia prac zespołu spisowego ustala się na dzień 31 marca 2023 r.
4. 
Arkusze spisowe muszą zostać podpisane przez cały skład zespołu spisowego.
5. 
Zespół spisowy przekaże arkusze spisowe do działu księgowości w celu porównania spisanych wartości z danymi ksiąg rachunkowych.
§  3. 
W razie stwierdzenia różnic pomiędzy spisanymi wartościami a danymi ksiąg rachunkowych, dział księgowości sporządzi sprawozdanie, które przekaże do dyrektora Biura Naczelnej Izby Lekarskiej w celu wyjaśnienia stwierdzonych różnic.
§  4. 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.