Prowadzenie rejestru ukaranych pielęgniarek i położnych.
NIPIP.2017.12.14
Akt nieocenianyUCHWAŁA Nr 298/VII/2017
NACZELNEJ RADY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
z dnia 14 grudnia 2017 r.
w sprawie prowadzenia rejestru ukaranych pielęgniarek i położnych
Na podstawie art. 85 i art. 22 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 1 lipca 2011r. o samorządzie pielęgniarek i położnych (Dz.U. 2011 nr 174 poz. 1038, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie sposobu i trybu prowadzenia rejestru ukaranych pielęgniarek i położnych oraz sposobu i trybu wykonania prawomocnych orzeczeń sądów pielęgniarek i położnych (Dz. U. 2012 poz. 545), uchwala się co następuje:
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Zawiadomienie przez sąd pielęgniarek i położnych o prawomocnym ukaraniu pielęgniarki / położnej *1
Zawiadomienie przez sąd pielęgniarek i położnych o prawomocnym ukaraniu pielęgniarki / położnej *1
ZAŁĄCZNIK Nr 2
Zawiadomienie w przedmiocie tymczasowego zawieszenia prawa wykonywania zawodu pielęgniarki / położnej *1
Zawiadomienie w przedmiocie tymczasowego zawieszenia prawa wykonywania zawodu pielęgniarki / położnej *1
ZAŁĄCZNIK Nr 3
Zapytania o udzielenie informacji z Rejestru Ukaranych Pielęgniarek i Położnych
Zapytania o udzielenie informacji z Rejestru Ukaranych Pielęgniarek i Położnych
ZAŁĄCZNIK Nr 5
Informacja w przedmiocie tymczasowego zawieszenia prawa wykonywania zawodu pielęgniarki / położnej *1
Informacja w przedmiocie tymczasowego zawieszenia prawa wykonywania zawodu pielęgniarki / położnej *1