Protokół IV Zwyczajnego Posiedzenia Zarządu Krajowej Reprezentacji Doktorantów VI Kadencji.

Akty korporacyjne

KRD.2011.6.12

Akt nieoceniany
Wersja od: 12 czerwca 2011 r.

PROTOKÓŁ
ZWYCZAJNEGO POSIEDZENIA ZARZĄDU KRAJOWEJ REPREZENTACJI DOKTORANTÓW VII KADENCJI
z dnia 12 czerwca 2011 r.

IV Zwyczajne Posiedzenie

Zarządu KRD

VI Kadencji

Data12 czerwca 2011r.
Godzina rozpoczęcia14:00
MiejsceSala Senatu Politechnika Warszawska
ProwadzącyPrzewodniczący KRDTyp spotkaniaZamknięte/Otwarte
ProtokolantSekretarz KRDZakres czasowy14:00-18:00
UczestnicyWładze statutoweKinga Kurowska, Karolina Kosek-Hoehne, Jacek Lewicki, Katarzyna Projs, Dominik Bień, Adrian Kalinowski, Paweł Maślak

Dorota Tkaczyk, Elżbieta Kornalska, Beata Polińska, Robert Kiliańczyk, Szymon Grabański

GościeCzłonkowie Komisji KRD, Pełnomocnicy KRD, Przedstawiciele KRD w RGSW
Prosimy o zapoznanie się z:Statut KRD
Prosimy przynieść:Teksty do Publikacji, założenia do statutu
L.p.Porządek obradPrelegentUwagi
1.Otwarcie posiedzenia i sprawdzenie kworumK. Kurowska
2.Powołanie komisji skrutacyjnejK. Kurowska
3.Przyjęcia porządku obradK. Kurowska
4.Sprawy bieżąceK. Kurowska
a)Komunikaty PrzewodniczącegoK. Kurowska
b)Publikacja - Zmiany w nowej ustawieK. Kurowska
c)Komisje sejmowe i senackieK. Kurowska, P. Maślak
d)Rada Główna Szkolnictwa WyższegoK. Kurowska
e)Konferencje i spotkania
5.Sprawozdanie Komisji i Pełnomocników
6.Sprawozdanie z realizacji powierzonych zadań
7.Ankieta doktorantówD. Bień
8.PRODOK 2011J. Lewicki
9.Eurodoc 2012K. Kurowska
10.Przyjęcie protokołu z III Zwyczajnego Posiedzenia Zarządu KRD z dnia 12.02.2011 r.Zarząd KRD
11.Przyjęcie protokołu z V Zwyczajnego Posiedzenia Zarządu KRD z dnia 14.04.2011 r.Zarząd KRD
12.Nowe projekty - podział obowiązków
13.Zmiany w Statucie KRD
14.Zmiany w składzie Komisji ds. uczelni medycznych
15.Zmiany w składzie Komisji ds. uczelni technicznych
16.Zmiany w składzie Komisji Prawnej
17.Wolne wnioski
18.Zamknięcie posiedzeniaK. Kurowska
13.
Pozostałe informacje
Uwagi
Lista obecności
ZarządPodpisUwagi
1.Kinga Kurowska
2.Karolina Kosek-Hoehne
3.Jacek Lewicki
4.Katarzyna Projs
5.Dominik Bień
6.Adrian Kalinowski
7.Paweł Maślak
Komisja Rewizyjna
1.Dorota Tkaczyk
2.Szymon Grabański
3.Robert Kiliańczyk
4.Elżbieta Kornalska
5.Beata Polińska
Goście
1.Dominik SuligowskiPełnomocnik ds. konferencji
2.Dominik HoehneKomisja ds. Uczelni Medycznych
3.Katarzyna Żybura- BrodaPAN
4.Paweł PachutaRzecznik Praw Doktoranta
5.Lena WojewódzkaWPD
6.Piotr CzerwińskiWPD
7.Marcin MronczKomisja ds. Uczelni Technicznych
8.Magdalena KurnikKomisja ds. Uczelni Medycznych
9.Łukasz BudźkoKomisja Prawna
10.
11.
Realizacja Porządku obrad
PunktTemat
1.Otwarcie posiedzenia i sprawdzenie kworum
Posiedzenie zostało otwarte przez przewodniczącą Kingę Kurowską. Sprawdzono kworum i sporządzono listę obecności.

Zarząd otwarty z udziałem gości z konferencji.

2.Przyjęcia porządku obrad
Przyjęto porządek obrad.
3.Powołanie komisji skrutacyjnej
W skład komisji skrutacyjnej weszli:

1. Dorota Tkaczyk

2. Robert Kiliańczyk

3. Dominik Walczak

4.Sprawy bieżące
a) Komunikaty Przewodniczącego

* KRASP - udział Kingi Kurowskiej i Jacka Lewickiego, została zaprezentowana Szkoła Liderów

b) Publikacja - Zmiany w nowej ustawie

Do Posiedzenia Zarządu w lipcu powinna powstać pierwsza wersja.

c) Komisje sejmowe i senackie

Nie były poruszane tematy dotyczące doktorantów.

d) Rada Główna Szkolnictwa Wyższego

Temat posiedzenia były rozporządzenia dotyczące zmian w Ustawie.

e) Konferencje i spotkania

* Dorota Tkaczyk "Kreatywny wschód"

* Szymon Grabański, Katarzyna Projs "Intertech"

5.Sprawozdanie Komisji i Pełnomocników
Brak
6.Sprawozdanie z realizacji powierzonych zadań
7.Ankieta doktorantów
Referuje Dominik Bień: Jest zrobiona wstępna wersja kwestionariusza. Brak chętnych osób do współpracy. Wstępne badania zostaną rozpoczęte we wrześniu. Jeżeli nikt się nie zgłosi do współpracy to może być problem z przedstawieniem końcowego raportu.
8.PRODOK 2011
Referuje Jacek Lewicki: Poza drobnymi korektami zostanie ten sam kwestionariusz. Brak dużych zmian umożliwi porównanie wyników z ubiegłego roku. Ankieta zostanie promowana wcześniej niż w zeszłym roku.
9.Eurodoc 2012
10.Przyjęcie protokołu z III Zwyczajnego Posiedzenia Zarządu KRD z dnia 12.02.2011 r.
Protokół nie został przygotowany.
11.Przyjęcie protokołu z IV Zwyczajnego Posiedzenia Zarządu KRD z dnia 14.04.2011 r.
Protokół nie został przygotowany.
12.Nowe projekty - podział obowiązków
Powołanie Pauliny Antoniuk i Rafała Ogórka na koordynatorów ds. szkoleń z ochrony własności intelektualnej.
13.Zmiany w Statucie KRD
Dopóki nie powołamy konkretnego zespołu, który będzie miał za zadanie napisać statut na bazie zgłaszanych uwag, to nie jesteśmy w stanie tego zrobić przed Zjazdem. Należy powołać odpowiednie osoby, które będą za to odpowiedzialne. Należy zebrać w jednym miejscu Komisje Prawną oraz zespół który jest odpowiedzialny za napisanie statutu - odpowiedzialny Łukasz Budźko, jako przewodniczący Komisji Prawnej.
14.Zmiany w składzie Komisji ds. uczelni medycznych
Nie zostały zgłoszone zmiany
15.Zmiany w składzie Komisji ds. uczelni technicznych
Nie zostały zgłoszone zmiany
16.Zmiany w składzie Komisji Prawnej
Głosowanie nad Uchwałą, która zmienia skład Komisji Prawnej

Kandydaci: Anna Michalska, Paweł Libertowski

Uchwała Zarządu KRD, dotycząca zmian w składzie Komisji Prawnej. Głosowanie odbyło się w sposób tajny.

Liczba osób uprawnionych do głosowania: 7

Liczba osób obecnych: 6

Głosowanie na Annę Michalską:

Liczba głosów na tak: 6

Liczba głosów na nie: 0

Liczba głosów wstrzymujących się: 0

Głosowanie na Pawła Libertowskiego:

Liczba głosów na tak: 5

Liczba głosów na nie: 1

Liczba głosów wstrzymujących się: 0

Członkowie Zarządu KRD większością głosów podjęli Uchwałę. Treść Uchwały stanowi załącznik do Protokołu.

17.Wolne wnioski
Powołanie Pełnomocnika ds. doktorantów z niepełnosprawnością

Kandydat: Damian Dudała - współpracował z poprzednią pełnomocnik I. Kaźmierczak

Uchwała Zarządu KRD, dotyczącą powołania Pełnomocnika KRD ds. doktorantów z niepełnosprawnością. Głosowanie odbyło się w sposób tajny.

Liczba osób uprawnionych do głosowania: 6

Liczba osób obecnych: 6

Liczba głosów na tak: 6

Liczba głosów na nie: 0

Liczba głosów wstrzymujących się: 0

Członkowie Zarządu KRD większością głosów podjęli Uchwałę. Treść Uchwały stanowi załącznik do Protokołu.

Monika Ciekot w imieniu PPD zwróciła się z pytaniem, kiedy będzie dostępny protokół ze Zjazdu KRD w Poznaniu. Zarząd KRD podjął decyzję, w sprawie ponownego kontaktu z Sylwią Serwońską - sekretarzem Zjazdu, w celu uzyskania w ciągu 30 dni sprawozdania.

18.Zamknięcie posiedzenia
Zamknięcie posiedzenia przez Przewodniczącą Kingę Kurowską.
Inne problemy poza porządkiem obrad
Krótkoterminowy plan działań
Zadania do zrealizowaniaOdpowiedzialnośćOczekiwane rezultaty
1.Osoba odpowiedzialna:
Termin realizacji:
1.Osoba odpowiedzialna:
Termin realizacji:
3.Osoba odpowiedzialna:
Termin realizacji:
4.Osoba odpowiedzialna:
Termin realizacji:
5.Osoba odpowiedzialna:
Termin realizacji:
6.Osoba odpowiedzialna:
Termin realizacji:
Notatki Komisji Skrutacyjnej

/ głosowania nad przyjęciem uchwał KRD

Uchwała

(nr, tytuł, nr załącznika)

GłosowanieUwagi
1.TAKNIEWSTRZYMUJĄCE
2.TAKNIEWSTRZYMUJĄCE
3.TAKNIEWSTRZYMUJĄCE
4.TAKNIEWSTRZYMUJĄCE