Powołanie Komisji likwidacyjnej do przeprowadzania likwidacji środków trwałych i wyposażenia.

Akty korporacyjne

Lekarz.2023.7.10

Akt nieoceniany
Wersja od: 10 lipca 2023 r.

Zarządzenie Nr 8
Prezesa Naczelnej Rady Lekarskiej
z dnia 10 lipca 2023 r.
w sprawie powołania Komisji likwidacyjnej do przeprowadzania likwidacji środków trwałych i wyposażenia

Na podstawie art. 4,10, 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późń. zm.) zarządza się, co następuje:
§  1. 
Powołuje się komisję likwidacyjną do przeprowadzenia likwidacji środków trwałych i wyposażenia znajdujących się w Biurze Naczelnej Izby Lekarskiej, kancelarii Naczelnego Sądu Lekarskiego, biurze Naczelnego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej, pokojach gościnnych Naczelnej Izby Lekarskiej, Centralnym Ośrodku Badań, Innowacji i Kształcenia oraz w lokalu należącym do Naczelnej Izby Lekarskiej przy ul. Konduktorskiej 4 w Warszawie, w następującym składzie:
1)
Kinga Żywicka - przewodnicząca komisji,
2)
Teresa Perendyk - członek komisji,
3)
Sebastian Knysak - członek komisji,
4)
Elżbieta Mon - członek komisji.
§  2. 
Komisja kwalifikuje do likwidacji środki trwałe i wyposażenie, o których mowa w § 1 ust. 1.
§  3. 
1. 
Komisja sporządza protokół likwidacji, który podpisują wszystkie osoby uczestniczące w czynnościach likwidacyjnych.
2. 
Protokół likwidacji stanowi podstawę zdjęcia z ewidencji Naczelnej Izby Lekarskiej zlikwidowanych środków trwałych i wyposażenia, o których mowa w § 1 ust. 1
§  4. 
Komisja powołana jest na okres od 10 lipca 2023 r. do końca IX kadencji samorządu lekarskiego.
§  5. 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.