Możliwość nieodpłatnego przekazania wyposażenia Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.

Akty korporacyjne

BFGwa.2023.3.14

Akt nieoceniany
Wersja od: 14 marca 2023 r.

KOMUNIKAT
z dnia 14 marca 2023 r.
w sprawie możliwości nieodpłatnego przekazania wyposażenia Bankowego Funduszu Gwarancyjnego

Bankowy Fundusz Gwarancyjny informuje, że posiada do nieodpłatnego przekazania sprzęt komputerowy i wyposażenie wyszczególnione w tabelach poniżej.

Sprzęt komputerowy i wyposażenie może być przekazane nieodpłatnie lub w formie darowizny na rzecz jednostek sektora finansów publicznych lub państwowych osób prawnych, które nie są jednostkami sektora finansów publicznych, darowizny na rzecz jednostek organizacyjnych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, niebędących jednostkami sektora finansów publicznych, oraz fundacji lub organizacji pożytku publicznego, które prowadzą działalność charytatywną, opiekuńczą, kulturalną, leczniczą, oświatową, naukową, badawczo-rozwojową, wychowawczą, sportową lub turystyczną, z przeznaczeniem na realizację ich celów statutowych.

Sprzęt komputerowy

Lp.AsortymentIlośćUwagi
1.Komputer stacjonarny HP Compaq 8200 ELITE SFFszt. 23bez dysków twardych
2.Komputer stacjonarny HP Compaq Elite 8300 SFFszt. 39bez dysków twardych
3.Komputer stacjonarny HP Elite Desk 800 G1 SFFszt. 18bez dysków twardych
4.Komputer stacjonarny HP Elite Desk 800 G2 SFFszt. 36bez dysków twardych
5.Komputer stacjonarny HP Elite Desk 600 G2 SFFszt. 22bez dysków twardych
6.Drukarka HP 2420szt. 2

Wyposażenie

Lp.Nazwa środka trwałegoIlośćUwagi
1.Stolik pod drukarkę orzechszt. 2wyposażenie zakupione w latach 2000 -2004
2.Biurko pod drukarkę klonszt. 1
3.Stolik Capitolszt. 1
4.Blat modern Porroszt. 1
5.Komplet Dyr stolikszt. 1
6.Komplet Dyr stolikszt. 1
7.Komplet Dyr Regał nr 16szt. 1wyposażenie

zakupione w roku 1995

8.Komplet Dyr Regał nr 7szt. 2
9.Komplet Dyr. biurko narożneszt. 2
10.Komplet Dyr. regał nr 16szt. 1
11.Komplet Dyr. komoda do biurkaszt. 1
12.Komplet Dyr. szafka z chłodziarką nr 5szt. 2
13.Komplet Dyr. szafka nr 4szt. 5
14.Komplet Dyr. Szafka nr 9szt. 2
15.Komplet Dyr. biurkoszt. 1
16.Komplet Dyr. regał narożny 6szt. 1
17.Komplet Dyr. regał nr 16 z półkamiszt. 1
18.Komplet Dyr. półka nr 17 z oświetleniemszt. 1
19.Komplet Dyr. Regał nr 3szt.2
20.Komplet Dyr. krzesło kompletszt.1
21.Komplet Dyr. krzesło kompletszt.1
22.Komplet Dyr. krzesło kompletszt.1
23.Komplet mebli President segment narożny Aszt. 6wyposażenie

zakupione w roku 2000

24.Komplet mebli President segment narożny G-1szt. 1
25.Komplet mebli President segment Cszt. 4
26.Komplet mebli President segment Eszt. 1
27.Komplet mebli President segment Fszt. 8
28.Komplet mebli President segment Dszt. 2
29.Stolik 110x110x25szt. 1
30.Biurko Kadraszt. 2wyposażenie

zakupione w roku 1995

31.Szafka Kadraszt. 1
32.Zestaw regał Kadraszt. 1
33.Stolik 01-10 Kadraszt. 1
34.Stolik Kadraszt. 1
35.Zestaw regał Kadraszt. 1
36.Zestaw regał Kadraszt. 1
37.Zestaw regał Kadraszt. 1
38.Zestaw regał Kadraszt. 1
39.Regał R2SO2-szafkaszt. 1
40.Kontener Kadraszt. 2
41.Biurko Kadraszt. 1
42.Stół SK160szt. 1
43.Szafka Kadraszt. 1
44.Komoda Kadraszt. 3
45.Zestaw regał KadraSzt. 1
46.Zestaw regał Kadraszt. 4
47.Zestaw Kadraszt. 3
48.Stolik Kadraszt. 1
49.Biurkoszt. 1wyposażenie

zakupione w 2002 r.

50.Łącznikszt.1
51.Szafka bocznaszt. 1
52.Szafka bocznaszt. 1
53.Kontenerszt. 1
54.Stół konferencyjny owalnyszt. 1stół zbędny
56.Dywan 248 cmx 338 cmszt. 1dywany zakupione w 1995 r.
57.Dywanszt. 1
58.Fotel HEJS AVDszt. 1Wyposażenie zakupione w latach 1995 - 2003.
59.Fotel Bolesławszt. 2
60.Fotel Bolesławszt. 2
61.Dostawka okrągła orzechszt.1

Podmioty zainteresowane przejęciem oferowanego wyposażenia prosimy o zgłoszenie mailowe na adres: kancelaria@bfg.pl w terminie do 7 kwietnia 2023 r.

W zgłoszeniu prosimy o podanie pozycji w tabeli, nazwy sprzętu i ilości.

Bankowy Fundusz Gwarancyjny prosi o dołączenie skanu dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku określonego na wstępie, tj. statusu jednostki sektora finansów publicznych, fundacji, itd.

W przypadku pytań i zamiaru obejrzenia wyposażenia prosimy o kontakt z p. Tomaszem Krupą, nr tel. 22 583 0596 w godzinach 8.00- 15.00.