Jak zaksięgować koszty próbnego wdrożenia?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 13 lipca 2011 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Firma informatyczna, aby przekonać nas do zakupu swojego oprogramowania chce dokonać u nas wdrożenia próbnego na czas 3 miesięcy. Za to próbne wdrożenie wystawią nam fakturę VAT. Jeśli zdecydujemy się na zakup, to po tym okresie zostaną nam wyfakturowane licencje oraz koszty wdrożenia. Po okresie próbnym bez względu na to, czy kupimy program, czy nie firma wystawi fakturę korygującą i zwróci zapłacone pieniądze. Jeśli decyzja będzie na tak, wystawią fakturę na wdrożenie i licencje.
Jak zaksięgować to próbne wdrażanie? Czy można to zaksięgować na rozliczenia międzyokresowe kosztów?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX