Kowalski Radosław, Organizacja sprzedaży premiowej i konkursu promocyjnego a PIT uczestnika krok po kroku

Poradniki
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Organizacja sprzedaży premiowej i konkursu promocyjnego a PIT uczestnika krok po kroku

Jednym z częściej spotykanych w praktyce narzędzi marketingowych, które mają zachęcić klientów do nabywania oferowanych świadczeń, jest tzw. sprzedaż premiowa. Istotą sprzedaży premiowej jest to, że nabywca, kupując towary, prawa czy usługi, uzyskuje – bądź to stopniowo, np. przez gromadzenie punktów, lub jednorazowo – prawo do odbioru dodatkowego, nieodpłatnego świadczenia. Niestety, otrzymanie takiego bonusu skutkuje u nagrodzonego powstaniem przychodu podatkowego. Stąd też niezwykle ważne jest, aby regulamin sprzedaży premiowej był tak napisany, a cała akcja skonstruowana i zaplanowana, aby ograniczać negatywne podatkowe konsekwencje udziału w akcji sprzedaży premiowej i otrzymania dodatkowego prezentu. W niniejszym poradniku, krok po kroku, zostaną opisane zasady, jakimi należy kierować się, organizując sprzedaż premiową.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX