Gierszewska Karolina, Sokołowska-Strug Ewa, Krywan Tomasz, Metody podatkowej optymalizacji VAT wydatków na akcje marketingowe w przemyśle motoryzacyjnym

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autorzy:

Metody podatkowej optymalizacji VAT wydatków na akcje marketingowe w przemyśle motoryzacyjnym

Wielu przedsiębiorców (w tym m.in. firmy z branży motoryzacyjnej) gratyfikuje zakupy, jakich dokonują ich klienci. Dodatkowo przedsiębiorcy ci starają się prowadzić różnego typu akcje marketingowe, dzięki którym dostarczają kontrahentom, klientom oraz potencjalnym nabywcom wiedzy o swojej działalności, a także o oferowanych produktach. Celem wszelkiego tego typu akcji jest przekonanie ich odbiorców, że oferowane produkty i usługi są najwyższej jakości, marka je produkująca dba o najlepszej klasy detale i jakość, a cena jest oczywiście atrakcyjna i konkurencyjna w porównaniu z innymi firmami. Przedmiotem niniejszego komentarza jest próba przedstawienia metod podatkowej optymalizacji wydatków marketingowych na akcje promocyjne.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX