§ 2. - Zasady i terminy przekazywania z budżetu państwa środków na finansowanie oświetlenia dróg publicznych, dla których gmina nie jest zarządcą, oraz na finansowanie oświetlenia dróg publicznych krajowych, wojewódzkich i powiatowych w granicach miast na prawach powiatu.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1999.35.326

Akt utracił moc
Wersja od: 22 kwietnia 1999 r.
§  2.
1.
Zwrot wydatków poniesionych na zakup energii elektrycznej dostarczonej do punktów świetlnych następuje na podstawie uwierzytelnionych kopii:
1)
rachunku (faktury) wystawionego przez dostawcę energii elektrycznej, stwierdzającego jej sprzedaż,
2)
dowodu uiszczonej należności.
2.
Wymaganymi dokumentami do zwrotu wydatków związanych z utrzymaniem punktów świetlnych w należytym stanie technicznym są uwierzytelnione kopie:
1)
rachunku (faktury) wystawionego przez konserwatora sieci i punktów świetlnych, stwierdzającego wykonanie usługi,
2)
dowodu uiszczonej należności,
3)
protokołu postępowania o zamówienie publiczne, w razie gdy usługa konserwacji nie jest świadczona przez dostawcę energii elektrycznej.
3.
Zwrot wydatków związanych z budową nowych punktów świetlnych następuje po przedłożeniu uwierzytelnionych kopii:
1)
protokołu postępowania o zamówienie publiczne,
2)
rachunku (faktury) wystawionego przez wykonawcę budowy,
3)
dowodu uiszczonej należności.