§ 1. - Sposób prowadzenia rejestru uproszczonego obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej wykonujących tymczasowo i okazjonalnie czynności zawodowe farmaceuty.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2009.194.1500

Akt obowiązujący
Wersja od: 20 listopada 2009 r.
§  1.
1.
Do rejestru uproszczonego obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej wykonujących na terenie danej okręgowej izby aptekarskiej tymczasowo i okazjonalnie czynności zawodowe farmaceuty, zwanego dalej "rejestrem uproszczonym", okręgowa rada aptekarska wpisuje dane określone w art. 8a ust. 2 ustawy z dnia 19 kwietnia 1991 r. o izbach aptekarskich, zwanej dalej "ustawą", po sprawdzeniu dokumentów, oświadczeń i informacji będących podstawą wpisu.
2.
Okręgowa rada aptekarska dokonuje zmian w rejestrze uproszczonym:
1)
na podstawie oświadczeń uzyskanych w trybie określonym w art. 6a ust. 5 ustawy;
2)
po przekazaniu przez farmaceutę aktualnych dokumentów w trybie określonym w art. 6a ust. 7 ustawy;
3)
na podstawie informacji uzyskanych w trybie określonym w art. 6b ust. 2 ustawy.
3.
Jeżeli dokumenty, oświadczenia lub informacje będące podstawą wpisu do rejestru uproszczonego zawierają dane budzące wątpliwości, okręgowa rada aptekarska może zobowiązać farmaceutę do złożenia stosownych wyjaśnień.
4.
Zmian w rejestrze uproszczonym dokonuje się nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania dokumentów, oświadczeń lub informacji, o których mowa w ust. 2.