Art. 41. - [Wniosek o mianowanie. Zgłoszenie do postępowania kwalifikacyjnego] - Służba cywilna.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2024.409 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 19 marca 2024 r. do: 31 grudnia 2029 r.
Art. 41. [Wniosek o mianowanie. Zgłoszenie do postępowania kwalifikacyjnego]
1.
Szef Służby Cywilnej określa i publikuje w Biuletynie Kancelarii wzór zgłoszenia do postępowania kwalifikacyjnego dla pracowników służby cywilnej ubiegających się o mianowanie oraz wzór wniosku o mianowanie dla absolwentów Krajowej Szkoły Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego.2.
Szef Służby Cywilnej, w terminie 14 dni od opublikowania ustawy budżetowej, podaje do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w Biuletynie Kancelarii maksymalną liczbę nowych mianowań w danym roku.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »