§ 7. - Regulamin organizacji i działania Inspekcji Handlowej w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.1014

Akt obowiązujący
Wersja od: 25 maja 2017 r.
§  7. 
1. 
Postępowanie lub poszczególne jego czynności są prowadzone w postaci papierowej lub elektronicznej, z tym że w razie potrzeby, gdy przemawia za tym charakter sprawy, poszczególne czynności postępowania mogą być również podejmowane w postaci bezpośredniego kontaktu, w szczególności w siedzibie lub w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej przedsiębiorcy albo w siedzibie wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej. Przebieg tych czynności utrwala się w postaci papierowej lub elektronicznej.
2. 
W toku postępowania strony mogą wymieniać informacje w postaci papierowej lub elektronicznej, przekazując swoje stanowiska do wiadomości Inspekcji.