§ 2. - Regulamin organizacji i działania Inspekcji Handlowej w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2017.1014
Akt obowiązujący Wersja od: 25 maja 2017 r.
§ 2.
1.
Wojewódzki inspektor pisemnie upoważnia pracownika wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej, zwanego dalej "upoważnionym pracownikiem", do prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na czas określony, nie krótszy niż 4 lata.2.
Upoważnienie, o którym mowa w ust. 1, może być udzielone ponownie tej samej osobie.3.
Upoważnienie, o którym mowa w ust. 1, zawiera:1)
oznaczenie wojewódzkiego inspektora;2)
miejscowość i datę udzielenia;3)
podstawę prawną udzielenia;4)
imię i nazwisko upoważnionego pracownika, jego stanowisko służbowe i numer legitymacji służbowej;5)
okres, na jaki zostało udzielone upoważnienie;6)
podpis wojewódzkiego inspektora.4.
Upoważniony pracownik bierze udział w rozpoznaniu sprawy rozpoczętej z jego udziałem do czasu jej zakończenia mimo upływu okresu, na jaki zostało udzielone upoważnienie, chyba że upoważnienie zostało cofnięte zgodnie z art. 36 ust. 10 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej.5.
W przypadku cofnięcia upoważnienia zgodnie z art. 36 ust. 10 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej przekazuje się postępowanie do prowadzenia innemu upoważnionemu pracownikowi.