Przetwarzanie informacji przez Policję.
Dz.U.2018.1636
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI 1
z dnia 23 sierpnia 2018 r.
w sprawie przetwarzania informacji przez Policję
Przepisy ogólne
Przepisy ogólne
Zbiory danych i ich zestawy
Zbiory danych i ich zestawy
Wprowadzanie informacji, w tym danych osobowych, do zbiorów danych, sposoby ich przetwarzania oraz kontrola dostępu do zbiorów danych i nadzór nad ich przetwarzaniem
Wprowadzanie informacji, w tym danych osobowych, do zbiorów danych, sposoby ich przetwarzania oraz kontrola dostępu do zbiorów danych i nadzór nad ich przetwarzaniem
Rodzaje służb policyjnych uprawnionych do korzystania ze zbiorów danych
Rodzaje służb policyjnych uprawnionych do korzystania ze zbiorów danych
Sposób oceny danych pod kątem ich przydatności oraz sposoby usuwania danych
Sposób oceny danych pod kątem ich przydatności oraz sposoby usuwania danych
Przepis przejściowy i przepis końcowy
Przepis przejściowy i przepis końcowy
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
likwidacji zbioru danych / zestawu zbiorów danych*)
.............................................................................................................
(numer ewidencyjny) (miejsce i data sporządzenia)
Komisja likwidacyjna w składzie:
1. ................................................................................................................................................................
2. ................................................................................................................................................................
3. ................................................................................................................................................................
(dane członków komisji likwidacyjnej; w przypadku policjanta - stopień, imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe;
w przypadku pracownika Policji - imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe)
działająca na podstawie decyzji nr .............................................................................................................
(oznaczenie decyzji Komendanta Głównego Policji w sprawie likwidacji zbioru danych /zestawu zbiorów danych*))
w dniu .......... ........................................... 20......... r. przeprowadziła likwidację zbioru danych / zestawu zbiorów danych*)
....................................................................................................................................................................
(rodzaj i nazwa likwidowanego zbioru danych / zestawu zbiorów danych*))
przez ...........................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
(opis sposobu likwidacji zbioru danych / zestawu zbiorów danych*)
1. ....................................................................
2. ....................................................................
3. ....................................................................
(podpisy członków komisji likwidacyjnej)
*) Niepotrzebne skreślić.
Uwaga do wzoru:
Dopuszcza się sporządzenie protokołu przy zastosowaniu procesora tekstu z zachowaniem zawartości protokołu, przy czym można pominąć te elementy, które służą jedynie wskazaniu miejsca i sposobu wypełnienia protokołu, oraz te, które podlegają skreśleniu jako niepotrzebne.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
WZÓR KARTY DAKTYLOSKOPIJNEJ ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH PALCÓW
WZÓR KARTY DAKTYLOSKOPIJNEJ ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH PALCÓW
ZAŁĄCZNIK Nr 3
WZÓR KARTY CHEJROSKOPIJNEJ
WZÓR KARTY CHEJROSKOPIJNEJ
ZAŁĄCZNIK Nr 4
WZÓR KARTY DAKTYLOSKOPIJNEJ ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH PALCÓW SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU POBIERANIA ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH NA PODSTAWIE ART. 192a § 1 USTAWY Z DNIA 6 CZERWCA 1997 r. - KODEKS POSTĘPOWANIA KARNEGO
WZÓR KARTY DAKTYLOSKOPIJNEJ ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH PALCÓW SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU POBIERANIA ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH NA PODSTAWIE ART. 192a § 1 USTAWY Z DNIA 6 CZERWCA 1997 r. - KODEKS POSTĘPOWANIA KARNEGO
ZAŁĄCZNIK Nr 5
WZÓR KARTY CHEJROSKOPIJNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU POBIERANIA ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH NA PODSTAWIE ART. 192a § 1 USTAWY Z DNIA 6 CZERWCA 1997 r. - KODEKS POSTĘPOWANIA KARNEGO
WZÓR KARTY CHEJROSKOPIJNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU POBIERANIA ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH NA PODSTAWIE ART. 192a § 1 USTAWY Z DNIA 6 CZERWCA 1997 r. - KODEKS POSTĘPOWANIA KARNEGO
ZAŁĄCZNIK Nr 6
WARUNKI TECHNICZNE I SPOSOBY WYKONYWANIA ZDJĘĆ SYGNALITYCZNYCH ORAZ ZDJĘĆ ZWŁOK
WARUNKI TECHNICZNE I SPOSOBY WYKONYWANIA ZDJĘĆ SYGNALITYCZNYCH ORAZ ZDJĘĆ ZWŁOK
Wzrost | Oznaczenie |
do 150 cm | 1 |
151-155 cm | 2 |
156-160 cm | 3 |
161-165 cm | 4 |
166-170 cm | 5 |
171-175 cm | 6 |
176-180 cm | 7 |
181-185 cm | 8 |
ponad 185 cm | 9 |
Kolor włosów | Oznaczenie |
rudy | 1 |
blond | 2 |
szatyn | 3 |
brunet | 4 |
siwy | 5 |
szpakowaty | 6 |
ZAŁĄCZNIK Nr 7
WZÓR KARTY ALBUMOWEJ
WZÓR KARTY ALBUMOWEJ
ZAŁĄCZNIK Nr 8
usunięcia danych osobowych ze zbioru danych
.........................................................................................................
(numer ewidencyjny)(miejsce i data sporządzenia)
Komisja w składzie:
1. ........................................................................................................................................................................
2. ........................................................................................................................................................................
3. ........................................................................................................................................................................
(dane członków komisji; w przypadku policjanta - stopień, imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe; w przypadku pracownika Policji - imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe)
wyznaczona przez ............................................................................................. w dniu ....................... 20..... r.
(nazwa administratora danych lub osoby przez niego upoważnionej)
na podstawie ......................................................................................................................................................
(podstawa prawna usunięcia danych)
usunęła ze zbioru danych ...................................................................................................................................
(nazwa zbioru danych)
dane osobowe .....................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
(opis usuniętych danych osobowych)
przez ...................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
(wykaz zniszczonych dokumentów lub nośników informatycznych zawierających dane osobowe oraz sposób zniszczenia tych danych)
1. ....................................................................
2. ....................................................................
3. ....................................................................
(podpisy członków komisji)
Uwaga do wzoru:
Dopuszcza się sporządzenie protokołu przy zastosowaniu procesora tekstu z zachowaniem zawartości protokołu, przy czym można pominąć te elementy, które służą jedynie wskazaniu miejsca i sposobu wypełnienia protokołu.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Akty prawne liczba obiektów na liście: (9)
Akty zmieniające liczba obiektów na liście: (1)
Podstawa prawna liczba obiektów na liście: (2)
Akty uchylające liczba obiektów na liście: (1)
Akty uchylane liczba obiektów na liście: (2)
Akty zastępujące liczba obiektów na liście: (2)
Akty zastępowane liczba obiektów na liście: (1)
Orzeczenia i pisma urzędowe liczba obiektów na liście: (7)
Orzeczenia sądów liczba obiektów na liście: (6)
Wzory i narzędzia liczba obiektów na liście: (7)
Wzory liczba obiektów na liście: (7)
- Karta albumowa tworzona przez Policję
- Karta chejroskopijna sporządzana w przypadku pobierania odcisków linii papilarnych na podstawie art. 192a § 1 kodeksu postępowania karnego
- Karta daktyloskopijna odcisków linii papilarnych palców sporządzanej w przypadku pobierania odcisków linii papilarnych na podstawie art. 192a § 1 Kodeksu postępowania karnego