§ 3. - Prowadzenie ewidencji stowarzyszeń zwykłych, jej wzoru oraz szczegółowej treści wpisów.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2016.644
Akt obowiązujący Wersja od: 10 maja 2016 r.
§ 3.
1.
W ewidencji wpisuje się w kolejnych kolumnach, według ich numeracji, następującą treść:1)
kolumna nr 1 - numer kolejny w ewidencji;2)
kolumna nr 2 - nazwę stowarzyszenia zwykłego;3)
kolumna nr 3 - datę wpisu do ewidencji i daty wpisów późniejszych zmian;4)
kolumna nr 4:a)
w polu pierwszym - cel lub cele działania stowarzyszenia zwykłego zgodnie z regulaminem działalności,b)
w polu drugim - teren działania stowarzyszenia zwykłego zgodnie z regulaminem działalności,c)
w polu trzecim - środki działania stowarzyszenia zwykłego zgodnie z regulaminem działalności;5)
kolumna nr 5 - adres siedziby stowarzyszenia zwykłego;6)
kolumna nr 6 - w przypadku reprezentacji stowarzyszenia zwykłego przez przedstawiciela należy wpisać: "Stowarzyszenie zwykłe jest reprezentowane przez przedstawiciela" oraz wpisać jego imię i nazwisko; w przypadku gdy organem reprezentującym stowarzyszenie zwykłe jest zarząd, należy wpisać imiona i nazwiska członków zarządu, ich funkcje oraz sposób reprezentacji;7)
kolumna nr 7 - jeżeli w regulaminie działalności przewidziano organ kontroli wewnętrznej, należy wpisać nazwę tego organu, imiona i nazwiska jego członków oraz ich funkcje; w przypadku nieposiadania przez stowarzyszenie zwykłe organu kontroli wewnętrznej należy wpisać: "Stowarzyszenie zwykłe nie posiada organu kontroli wewnętrznej.";8)
kolumna nr 8 - informacje o regulaminie działalności i jego zmianach, w szczególności numer i datę uchwały dotyczącej regulaminu działalności oraz jego zmian;9)
kolumna nr 9 - informację o posiadaniu statusu organizacji pożytku publicznego; w przypadku posiadania przez stowarzyszenie zwykłe statusu organizacji pożytku publicznego należy wpisać: "TAK"; w przypadku nieposiadania przez stowarzyszenie zwykłe statusu organizacji pożytku publicznego należy wpisać: "NIE";10)
kolumna nr 10 - informacje o przekształceniu lub rozwiązaniu stowarzyszenia zwykłego; w przypadku przekształcenia stowarzyszenia zwykłego należy wpisać datę i numer uchwały o przekształceniu oraz datę i numer wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego; w przypadku rozwiązania stowarzyszenia zwykłego należy wpisać datę i numer uchwały o rozwiązaniu oraz datę rozwiązania stowarzyszenia zwykłego;11)
kolumna nr 11 - imię i nazwisko likwidatora stowarzyszenia zwykłego;12)
kolumna nr 12 - informacje o zastosowaniu wobec stowarzyszenia zwykłego środków nadzoru, o których mowa w rozdziale 3 ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. - Prawo o stowarzyszeniach, w szczególności rodzaj środka nadzoru, podmiot, który go zastosował, datę jego zastosowania;13)
kolumna nr 13 - uwagi; należy wpisać inne dodatkowe informacje związane z prowadzeniem ewidencji, w szczególności sygnaturę akt.2.
Dokonując aktualizacji danych, należy we właściwym miejscu w ewidencji wpisać kolejną zmianę, po usunięciu nieaktualnych wpisów, z wyjątkiem danych, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »