Art. 315. - [Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o zaktualizowane katalogi elektroniczne] - Prawo zamówień publicznych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2023.1605 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 28 września 2023 r.
Art. 315. [Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o zaktualizowane katalogi elektroniczne]
1.
Jeżeli umowa ramowa została zawarta z większą liczbą wykonawców po złożeniu wszystkich ofert w postaci katalogów elektronicznych, zamawiający może postanowić, że postępowanie o udzielenie zamówienia będzie odbywało się w oparciu o zaktualizowane katalogi elektroniczne.2.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1, zamawiający:1)
zaprasza wykonawców do ponownego złożenia katalogów elektronicznych, dostosowanych do wymagań danego zamówienia albo2)
informuje wykonawców, że z katalogów elektronicznych, które zostały już złożone, pobierze dane potrzebne do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia, pod warunkiem że poinformował o tym w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia dotyczących umowy ramowej.3.
W przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt 2, zamawiający:1)
informuje, z należytym wyprzedzeniem, wykonawców o terminie i godzinie pobrania danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia oraz zapewnia wykonawcom możliwość zaktualizowania katalogów elektronicznych lub odmówienia zgody na takie pobranie danych;2)
przed udzieleniem zamówienia przedstawia wykonawcy, któremu zamierza udzielić zamówienia, pobrane dane oraz wyznacza temu wykonawcy odpowiedni termin na zakwestionowanie lub potwierdzenie, że tak sporządzona oferta nie zawiera istotnych błędów, przy czym jeżeli wykonawca w wyznaczonym terminie nie zakwestionuje tak sporządzonej oferty, uznaje się, że złożył ofertę.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (2)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (2)
- Czy błąd zamawiającego polegający na podaniu w ogłoszeniu i SWZ sprzeczne informacje o godzinie otwarcia ofert jest podstawą do unieważnienia postępowania?
- Czy zamawiający może unieważnić postępowanie ze względu na rozbieżność pomiędzy godziną otwarcia ofert podaną w ogłoszeniu i SWZ a godziną wskazaną na stronie internetowej?