Rozporządzenie delegowane 2024/1294 w sprawie sprostowania niektórych wersji językowych rozporządzenia delegowanego (UE) 2023/2867 uzupełniającego rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 przez określenie zasad przewodnich i kryteriów na potrzeby określania procedur weryfikacji wartości emisji CO2 i zużycia paliwa przez samochody osobowe i lekkie pojazdy użytkowe dopuszczone do użytku (weryfikacja w trakcie eksploatacji)
Dz.U.UE.L.2024.1294
Akt jednorazowyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2024/1294
z dnia 1 marca 2024 r.
w sprawie sprostowania niektórych wersji językowych rozporządzenia delegowanego (UE) 2023/2867 uzupełniającego rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 przez określenie zasad przewodnich i kryteriów na potrzeby określania procedur weryfikacji wartości emisji CO2 i zużycia paliwa przez samochody osobowe i lekkie pojazdy użytkowe dopuszczone do użytku (weryfikacja w trakcie eksploatacji)
(Tekst mający znaczenie dla EOG)
uwzględniając Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej,
uwzględniając rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 z dnia 17 kwietnia 2019 r. określające normy emisji CO2 dla nowych samochodów osobowych i dla nowych lekkich pojazdów użytkowych oraz uchylające rozporządzenia (WE) nr 443/2009 i (UE) nr 510/2011 1 , w szczególności jego art. 13 ust. 4 akapit drugi,
(1) Niderlandzka i niemiecka wersja językowa rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2023/2867 2 zawierają błąd w art. 1 ust. 2 lit. b) w odniesieniu do okoliczności, w których rozporządzenie to nie miałoby zastosowania do niektórych producentów. Błąd dotyczy istoty tego aktu.
(2) Należy zatem odpowiednio sprostować niderlandzką i niemiecką wersję językową rozporządzenia delegowanego (UE) 2023/2867. Sprostowanie nie ma wpływu na pozostałe wersje językowe,
PRZYJMUJE NINIEJSZE ROZPORZĄDZENIE:
Sporządzono w Brukseli dnia 1 marca 2024 r.